
TESUP
Oct 6, 2022
Czy wiesz, że 92% Klientów Tesup jest zadowolonych z biletów Usługi produktowe świadczone przez Tesup?
Teraz już to wiesz.
Jak wynika z badań, w okresie od 1 sierpnia do 22 września oraz od 8 do 22 września otrzymaliśmy bardzo pomyślne wyniki.
Obliczenia wykonano na podstawie liczby biletów posprzedażowych z obliczeniem ilorazu szans.
Tabela wskaźników sukcesu posprzedażnego Tesup 1

47% klientów Tesup wymaga pomocy inżynierów w zakresie instalacji produktów, integracji produktów z ich systemem.
Tabela 2 wskaźników sukcesu posprzedażowego Tesup

W tabeli 2 odsetek zadowolonych klientów jest bardzo wysoki. 92% tych klientów odchodzi zadowolonych po wykonaniu usługi.
Skontaktuj się z naszym serwisem produktów w kilku krokach. Wprowadź informacje i napisz, dlaczego potrzebujesz pomocy, abyśmy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie. Musisz przesłać film, który pokazuje wszystkie elementy systemu, a także zmienne klimatyczne i temperaturowe, takie jak nasłonecznienie i prędkość wiatru. Następnie prześlij swój bilet serwisowy produktu.
Większość żądanej pomocy posprzedażowej dotyczącej instalacji. Często zadawane pytania dotyczą systemów hybrydowych, które klienci chcą stworzyć, łącząc panele słoneczne i turbiny wiatrowe.
Możesz zadawać dowolne pytania przez https://www.tesup.pl/po-wyprzedazach
Z ustaleń wynika, że 92% klientów, którzy się z nami skontaktowali, jest zadowolonych.
Zadowoleni klienci nas uszczęśliwiają.
Tesup dba o satysfakcję klienta, zapraszamy do kontaktu!