top of page

92% klientów Tesup jest zadowolonych

TESUP

Oct 6, 2022

Czy wiesz, że 92% Klientów Tesup jest zadowolonych z biletów Usługi produktowe świadczone przez Tesup?

Teraz już to wiesz.


Jak wynika z badań, w okresie od 1 sierpnia do 22 września oraz od 8 do 22 września otrzymaliśmy bardzo pomyślne wyniki.


Obliczenia wykonano na podstawie liczby biletów posprzedażowych z obliczeniem ilorazu szans.



Tabela wskaźników sukcesu posprzedażnego Tesup 1




47% klientów Tesup wymaga pomocy inżynierów w zakresie instalacji produktów, integracji produktów z ich systemem.



Tabela 2 wskaźników sukcesu posprzedażowego Tesup





W tabeli 2 odsetek zadowolonych klientów jest bardzo wysoki. 92% tych klientów odchodzi zadowolonych po wykonaniu usługi.


Skontaktuj się z naszym serwisem produktów w kilku krokach. Wprowadź informacje i napisz, dlaczego potrzebujesz pomocy, abyśmy mogli odpowiedzieć na Twoje zapytanie. Musisz przesłać film, który pokazuje wszystkie elementy systemu, a także zmienne klimatyczne i temperaturowe, takie jak nasłonecznienie i prędkość wiatru. Następnie prześlij swój bilet serwisowy produktu.


Większość żądanej pomocy posprzedażowej dotyczącej instalacji. Często zadawane pytania dotyczą systemów hybrydowych, które klienci chcą stworzyć, łącząc panele słoneczne i turbiny wiatrowe.


Możesz zadawać dowolne pytania przez https://www.tesup.pl/po-wyprzedazach


Z ustaleń wynika, że 92% klientów, którzy się z nami skontaktowali, jest zadowolonych.

Zadowoleni klienci nas uszczęśliwiają.

Tesup dba o satysfakcję klienta, zapraszamy do kontaktu!


bottom of page